hello , welcome to my blog . saya Izzah Fazriena , Yusof daughter ,16 august 1997 , emo , sensi , ego kuat , suke nangis , taken by Suhaimi . nak copycopy ? p cari kedai . aku punye blog taklawa maneh sampai mahu copycopy . btw , thanks for watching .
wisnu kurniawan , haris izzuddin , abg eman , abg elly , fasyikin , makcho , hana aziera , nabiela , puteri , nadia , shazwana , liyana , amelia , atykah , athirah , syada , umi , adek aien , adek sofiah , khairulaman , nazmie , izwat , iqra , fahrul , firdaus , razin mifzal , ariff safuan , anep , shairah adillah , last , farah izzaty . they all my best friends :)

Saturday, June 4, 2011

, Wisnu Kurniawan :')




, hadirnya dikau telah merubah aku ,
, hadirnya dikau telah membimbingku ke jalan yg benar ,
, hadirnya dikau telah membahagiakan aku ,
, hadirnya dikau telah menyempurnakan aku .
, hadirnya dikau telah mengeratkan satu ikatan baru .
, hadirnya dikau telah memberikan satu semangat baru ,
, hadirnya dikau telah memperbaiki lampu yang rosak mencerahkan hariku yang gelap .
, tapi sayangg .
, aku taksedar semua tuh ,
, aku khilaf ,
, aku pentingkan diri sendiri ,
, aku tidak menghargai apa yang kao beri .
, sekarang ,
, aku telah melukakan hatimu dan juga diri aku sendiri .

, Ya Allah ,
, terima kasih kerana dah bg aku peluang untuk mencintai seorang lelaki yang betulbetul bernama lelaki , ya Allah ,
, sesungguhnya , kau yang maha besar , ya Allah !

, semalam , 3 jun 2011 ,
, setelah sebulan 29 hari berlalu , akhirnya ,
, berakhir sudah hubungan kita , sayangg .
, ampunkan ina yah , wan .
, ina mintak maaf coz banyak sakitkan hati wan smpai wan menangis .
, sumpah ina cakap , ina memang takbuleh lupe EX ina , wan .
, terutama 1624 , wan .
, memang dr dulu sampai sekarang sedetik pum ina takbuleh lupe die , wan .
, ampunkan ina , yah .
, ina janji ina takkan lupekan wan .
, itu janji ina , wan .
, ina takpernah jumpe lelaki sebaik wan .
, wan baik sangat dgn ina ,
, wan dah ubah ina mcmmcm .
, sampai sekarang ina still terbayang-bayang jasa baik wan itu , wan .
, ina hargai jasa baik wan .
, tp , hubungan kite cukup sampai kat cnyh je , wan .
, ina dah taksanggup tgok wan kene seksa dgn ina setiap mase , wan .
, mmg dalam hati menangis , merelakan wan pergi ,
, tp , ina rase , tu memang jalan yg terbaik buat kita .
, ni lar balasan yang harus ina trime coz takmenghargai ape yg wan dah bg dekad ina .
, ina mmg patod kene ginyh , wan .
, ina redha , wan .
, ina redha .
, about relationship dekad FB ,
, ina taksanggup nakbuad single .
, jikalau wan mahu buad single , wan buat yahh .
, ina taksanggup nakbuat !
, ina terime semua keputusan wan :')
, cuman satu yang ina nak wan tahu ,
, ina sayangg wan .
, and tolong jangan bg balik apeape yg pernah ina bg wan , yahh .
, ina takmau trime .
, ina malu nakpaling muke dekad wan lg .
, ina malu sangat , wan !
, takpelar , wan dah bebas dlm tangan ina .
, wan bebas nakbuat ape jeh .
, ina takkan larang wan lg dah .
, ina dah takde hak atas wan lagi dah . 
, wan jage diri wan , yah . 
, coz ina dah takdpt nakjage wan lg dah . 
, wan makan jgn bg comot yah , 
, coz ina dah takdpt lapkan muke wan lagi dah , 
, wan senyum selalu yah , 
, coz ina dah takbule hapus airmate wan lg dah . 
, ina bukan yang terbaik untuk wan . 
, ina yakin suatu hari nanti wan akan dapat pengganti yang lagi baik dr ina .
, aamin !  
, once again , ampunkan ina yah , wan . 
, ampunkan ina ! :')

, kini baru ina sedar , betape pentingnyeh wan buat ina .

, ina sayang wan :')
, gudbye ! tc yah , wan :')