hello , welcome to my blog . saya Izzah Fazriena , Yusof daughter ,16 august 1997 , emo , sensi , ego kuat , suke nangis , taken by Suhaimi . nak copycopy ? p cari kedai . aku punye blog taklawa maneh sampai mahu copycopy . btw , thanks for watching .
wisnu kurniawan , haris izzuddin , abg eman , abg elly , fasyikin , makcho , hana aziera , nabiela , puteri , nadia , shazwana , liyana , amelia , atykah , athirah , syada , umi , adek aien , adek sofiah , khairulaman , nazmie , izwat , iqra , fahrul , firdaus , razin mifzal , ariff safuan , anep , shairah adillah , last , farah izzaty . they all my best friends :)

Monday, March 14, 2011

kebusanan melande .

hurmm  .
busanlahh .
, taktawu nakbuad apehh .
, pagy ? g training jehh .
, petang dok  ruma , tgok tb ,
, fikirkan rabu nyh nakout , g manemane . dah plan dahh .
, tgoktgok balek kamponk . haduyy !
, plan pnyelahh baekk . sakailahh .
, bengang ouhh !
haduyy !
, soryy ya , ariff , hana , nabilahh ,
, and , qadeyr , sorry again .

pagy td training , baleng bola tah apeape .
, bola bocor . hurmm .
, apea nyh ?
, bnci lahh .
, terok sangad . kne marah dgn kakakkakak ,
, cikgu pum marahh jugakk .
, haduyy ! usaha !
, hee . chill , eza .

wktu balek dr training , mkn dekad cafe idaman ,
, nmpk kakmarissa , abg eman , minah pendek and iwan !
, ya Allah ! jelouss !
, aku dgn cepad mknnyeh , then teros belahh !
, taksggop naktengok lg dahh .
, sakai jehh !

friends ?
yahh , harynyh txt dgn arep .
, dwe baek dgn aku , takkan aku nakhalang kebahagiaan dwe ?
, canehh aku nakjelaskan crite sbnr dekad arep tntg farahh ?
, canehh kalo arep bnci aku ?
, aku taknak bermusuhan dgn arep .
, aku taknak arep jatuh dekad tgn farah .
, aku syg arep .
, aku taknak dwe sedeyh .
, taknak dwe kcik haty .

farah ?
tdak serikserik dgn prangai dwe .
, menjeling , bajed hot , then buad orgg cm kuli batak dwe .
, ya Allah ! untung kao cantek , farahh .
, kao slh gnekan kcantikan kao .
, dwe coup dgn azwan , belum clash ,
, dahh nak ade affair dgn ariff . ex aku !
, ya Allah ! berikanlah petunjuk kpada hambamu ini , ya Allah !

bestie ?
, bestie aku ade bbrape orgg nyh . taktawu ble rapad dgn dwe .
, iffa , michelle , nabielah and fashikin . :)
, kite kwn , yahh ?
, sygg korgg ! :*

qadeyr ?
yaa . dahlame taktxt dwe .
, nak call unn kwedt takde .
, hurmm , miss him so much !
, dwe sehad ? dahh mkn ?
, dahh baek dr dmam ?
, dahh mandi ? dahh gosok gigi ?
, hurmm . tc yahh , sygg . mmuahhx ! :*
, love you so much .