hello , welcome to my blog . saya Izzah Fazriena , Yusof daughter ,16 august 1997 , emo , sensi , ego kuat , suke nangis , taken by Suhaimi . nak copycopy ? p cari kedai . aku punye blog taklawa maneh sampai mahu copycopy . btw , thanks for watching .
wisnu kurniawan , haris izzuddin , abg eman , abg elly , fasyikin , makcho , hana aziera , nabiela , puteri , nadia , shazwana , liyana , amelia , atykah , athirah , syada , umi , adek aien , adek sofiah , khairulaman , nazmie , izwat , iqra , fahrul , firdaus , razin mifzal , ariff safuan , anep , shairah adillah , last , farah izzaty . they all my best friends :)

Saturday, March 12, 2011

, gembira :)

huu . bestnyehh !
exam dahhabes !
, tamat lahh sudah penderitaan otak . hha  !
, sehary sblom exam , saya pergy semarak . lepakk .
, hadoyy ! ade qadeyr .
, pergy lepak dgn dwe . best ! huu !
, first time lepak ouhh ! :p
, dengar lagu , maen kunci , hha !
, sembangsambong , hurmm ,
yg paleng best ! aku tgah ngantok , tutop mke gune kaen ,
, dwe tanye aku knapehh , aku ckp aku ngantok .
, dwe pgg tgn aku , alolo . hha !
, then dwe pulak lahh mnguap , then , dwe kate dwe ngantok ,
teros dwe sndrkan kpale dwe dekad bahu aku ,
aku terkejod , dwe tarek balekk kpale dwe ,
, then dwe gelakk . hha ! terkejud aku ! !!
, second , dwe katehh nakbalek kul 11 ,
, ble kul 11 , 11.30 , 11.45 , then kul 12 baru balekk .
, hha ! berat naklepaskan saya , yaa , sygg ?
chill yaa .

dorgg pum dtg balek dlm kul 12.30 .
, smentare tggu dorgg , aku dgn mengantok nyehh ,
ttdo dekad semarak uhh ! hha !
farah kejod , aku bgonlahh .
then qadeyr gelakkan aku ! ergh ! malu taw ! dgn mke baru bgon tdo nyehh . haiyoo !
, then ktorg jalan samesame g sch .
, wktu naklintas jalan ,
, aku taknampak motor yg tuju arah aku uhh ,
, then qadeyr kate , 'motor tuhh'
, aku bls , 'manemane ?'
, dwe kate tuhh , dwe teros pgg tgn aku and lintas jalan !
, wow ! dwe pgg tgn aku ! hha ! thanks , sygg ! love you r !

exam ? bulehlahh ! the easiest agame !
insyaallah bulehh score . :p


farahh ? hurmm . jup , aku copypaste jehh yahh ?

hurmm . dea lahh . lepas jehh kne sund dgn geng lily , dwe dahh brubah . jd lupe kwn , jd rempit . hurmm . dgn kwn sndri pum menjeling uhh . cm taik . then , wktu ariff nakcoup dgn yana , dwe takbg . dwe siap warining yana lg . now , dwe balekk nakdekad arep . cm anjing tawu ark . takkeh kesian dekat si yana uhh ? untung yana dahh minat orgg laen . btw , dahlahh arep ex aku . dea amek tie arep lahh , pgg tgn arep lahh , apelahh . ble dwe talking dgn arep , i nmpk . then i jd pns lahh . coz wktu i coup dgn arep , arep takpenahh buad cmtuhh dekat i . i jelous ! then , dwe jumpea i . dwe tanyehh i knapehh ? i marahh dwe kehh ? i dgn muke senyum , tggal dwe sorgsorg ! g mam lahh . i dahlame sbr dgn dwe , dwe buad i cm kuli batak dwe , suro orgg ekadkan tali kasod , amek itulahh , amek inilahh . lagy satu yg pleng i bengang , ble susah cri orgg , ble dwe dah senag , sombonk nakmampos . dwe maen GA unn i yg ckp dekad cikgu . yg dwe tringin nakmen shutter . then , dwe kate kat i , sapehh suro rmpas position dwe , GD . cm babi . orgg dahtolong , takrety ckp trimekaseh lgsong !
 
tulahh kisahnyehh . sebaek ade michelle , tmpat ngadu .
, dwe bg advise , oukelahh . sjuk cked haty aku . thanks , michelle .