hello , welcome to my blog . saya Izzah Fazriena , Yusof daughter ,16 august 1997 , emo , sensi , ego kuat , suke nangis , taken by Suhaimi . nak copycopy ? p cari kedai . aku punye blog taklawa maneh sampai mahu copycopy . btw , thanks for watching .
wisnu kurniawan , haris izzuddin , abg eman , abg elly , fasyikin , makcho , hana aziera , nabiela , puteri , nadia , shazwana , liyana , amelia , atykah , athirah , syada , umi , adek aien , adek sofiah , khairulaman , nazmie , izwat , iqra , fahrul , firdaus , razin mifzal , ariff safuan , anep , shairah adillah , last , farah izzaty . they all my best friends :)

Wednesday, February 2, 2011

, kebahagiaan terletak dimana ?

, heyy . lamea tak update balog nyh . hurmm .
, nak update , but , no time lahh . sorry .
hurmm .

, banyakk cite yang nakk dceritekan nyh .
taktawu nak start canehh . hurmm .
, ade yg menyedihkann . ade yg menyakedkan haty .
, sumelahh .

first !
, kebencian melande . nadia !
, aku taktawu kenapehh dgn dea  . sume laky die nakk . babi r !
, ya Allah  !termencarod pulakk .
, geramm ouhh dgn minahh tuhh . taktawu apea dea nakk .
, dea taknakk tengok orgg laen bhagie .
, ape mslh dea pum taktawu lahh .
, dulu , dea kaco put dgn famy .
, n den , dea kaco farahh dgn azwan .
, n then , amirul dea nakk , apekk dea nakk , even my bie pum dea nakk .
, areplahh , musha lahh , sumelahh !
, sakai ouhh ! FUCK YOU BITCH !
, hurmmm .
tutup kess !

second .
, masalah khairul or qadeyr .
, yaa  . aku dgn qadeyr mmg tak coup .
, but , kitorgg txt pkai "ayg b " fahamm ?
, hurmm . khairul nak coup dgn aku .
, qadeyr tawu hal tuhh .
, but , qadeyr takmara khairul ! fuck !
, aku tanyehh qadeyr , tak syang i kehh ?
, dea cakap , kite talcoup pum kn ?
, mmglahh tak coup .
, habess , yg pggilan manje uhh , yg iloveyou , anak segale haram jadah tuhh mende ?
, aku dahh sayangg kaoo , kao buad canyh kat aku !
, apea nyh ?
, thanks a lot , lahh bodohh !
, to khairul = sooryy ! i taknak coup !
, i dahh FUCK coup you know ! lagylagy dgn budak siantan yg prangai kalah babi !
sooryy !

third
, abg suhaimie pulakk .
, lepass qadeyr jawab yg dea takksayangg aku ,
, aku moody ! abg amy tego aku . aku betolbetol moody .
 , aku ckp kat abg amy , go away !
, jgn kaco adekk !
 , omg ! apehh aku dahh buad ?
, act aku mmg canyh ! taktawu knapehh dgn aku nyh !
, orangg hilangg mood mmg canyh , ouh ! hurmm .
, abg amy , i'm sorry !

fourth
, masalahh  member pulakk .
, aku benci memb yg lupea memb .
, yess , aku bukan lg seorgg leader dlm group aku !
, takde leader dlm group aku !
, tp , kalo ye pum dahh kwan dgn budak hot , takyahh lahh lupea orgg blakg yg t'tggal nyh !
, tah apeape jehh ouhh !
, orgg gle hott mmg canyh !
, sakai sangadd ! neraka lg hot lahh weyh !

fifth
ni best ! dapad makan kueh keria . kitorg buad ! haha .
, sedapp . nak rse ? t aku suapkan erkk . haha  .