hello , welcome to my blog . saya Izzah Fazriena , Yusof daughter ,16 august 1997 , emo , sensi , ego kuat , suke nangis , taken by Suhaimi . nak copycopy ? p cari kedai . aku punye blog taklawa maneh sampai mahu copycopy . btw , thanks for watching .
wisnu kurniawan , haris izzuddin , abg eman , abg elly , fasyikin , makcho , hana aziera , nabiela , puteri , nadia , shazwana , liyana , amelia , atykah , athirah , syada , umi , adek aien , adek sofiah , khairulaman , nazmie , izwat , iqra , fahrul , firdaus , razin mifzal , ariff safuan , anep , shairah adillah , last , farah izzaty . they all my best friends :)

Thursday, February 3, 2011

, impian aku .

first
, heyy , impian aku ?
, yaa . harynyh birthday seseorangg yg pernahh aku cintai dulu .
, siapa ? takperlu tawulahh .
, impian aku untuk harynyh , aku nakk jd orgg yg pertame wish dekad dea HAPPY BIRTHDAY !
, but , impian aku hanya anganangan .
, aku bgon lambat , lgpum aku tgahh ngadohh dgn dea .
, dea takappriciate aku ! dea takksyg aku . tak cintekan aku pum .
, cked pum takk . aku cuman tersepit d'dalam suatu kebohongan yg bodohh !
, knapealahh aku taksedar bende tuhh akn terjadi ? yaa . mmg aku coup dgn dea . but dulu .
, kitorg clash sbb aku d'ugut olehh seorgg prempuan .
, ugutan dea mmg aku soluted sangad ,
, tawu takk , aku takekod langsong apehh yg pompuan tuhh suro buad .
, cked pum takk .
, aku dahh kne maki hamun terokk tawu takk , sematemate naktxt kao , nak dekad dgn kao ,
 , tp , ny balasan kao buad aku . thanks a lot !
, about wishing tuhh ?
, maybe aku orgg yg terakhir wish dekad dea . hurmm .
, haha , takyahhlahh tacink sangadd . kn ?

second
, aku nakjadi seorang yg disayangi .

third
, nakk jd putehh  and tinggi ,

fourth
, nak jadi baek , lembot , cantekk cm princess belle tuhh . alalalala ~ hee .

fifith
, nak jadi pengantin qadeyr  .

sixth
, nak kaye . t bulehh SHOPPING ! haha .

seventh
, aku nak ruma besar . haha .

eight
, nak adek perempuan yg baek gler .

nine \
, nak topup seminggu 20 hengget .

ten
, aku mahukan kebahagiaan ! :)