hello , welcome to my blog . saya Izzah Fazriena , Yusof daughter ,16 august 1997 , emo , sensi , ego kuat , suke nangis , taken by Suhaimi . nak copycopy ? p cari kedai . aku punye blog taklawa maneh sampai mahu copycopy . btw , thanks for watching .
wisnu kurniawan , haris izzuddin , abg eman , abg elly , fasyikin , makcho , hana aziera , nabiela , puteri , nadia , shazwana , liyana , amelia , atykah , athirah , syada , umi , adek aien , adek sofiah , khairulaman , nazmie , izwat , iqra , fahrul , firdaus , razin mifzal , ariff safuan , anep , shairah adillah , last , farah izzaty . they all my best friends :)

Friday, May 20, 2011

, kabar gembira :'D


, nyh airmate gembira . bukan yang sedeyh taw !
, paleng happy about yayang lar !

, pada hari jumaat bersamaan 20 mei 2011 ,
, hari paling penuh dengan storystory .
, first , sebelum exam ,
, as usually kene mintak maaf dengan semua orangg .
, takkesahlar ade salah atau pun tak , kan ?
, so , jumpa Farah Izzaty .
, act kitorangg memang baik . just takbertegur jeh .
, then , ckp dekad dwe gudluck then shakehand ,
, and , and kitorang berpeluk !
, selepas kitorg berpeluk , aku menangis coz dah lame tahan rindu , meyh .
, taktahu nakkate ape lepas peluk dwe . then terus lari naik kelas . haha .
, malu !

, then waktu exam start ,
, aku takut giler !
, nakcabut jantung aku ouh !
, bile dapat paper ,
, cepatcepat bace bismillah .
, takut giler ouh ! mcm nakkene soal siasat pulak , kan ?
, akhirnya , kedua dua paper exam BM , selamat d'jawab .
, alhamdulillah .
, just penulisan jeh , aku kurang idea naktulis .
, aku pum main pkai tulis jehh . hee :p
, nak ilham , pandang papan kenyataan yang cantik coloufull uhh .
, haha !

, berikutnyeh ,
, waktu solat td ,
, dah rakaat yg ke  3 , hidung aku mula buat hal .
, Allah !
, naseb baek dah nakhabis dah , taw .
, kalo takk , mati aku :p

, then ,
, waktu balik , memang best lar , kan ?
, jalan sorgsorg :(
, wndu iwan , meyh !
, iwan balik dgn khairul . mane aci ouh :(
, ina sorgsorg :(

, lepas dinner ,
, dengar berite yang KAKAFARAH NAK HANTAR YAYANG BALIK RUMA SEVEN BALIK !
, yeahhhh ! alangkah gembirenyeh aku semalam dengar berite uhh .
, then , mama ckp , kakfarah nakbg balik coz ,
, kat sane , yayang takmakan , takminum , takberak kencing pum .
, so , kakfarah decided nakhantar dwe balik cnyh !
, yeahhh !
, aku ade kawan balik :p

, huu ~ taksabar naktunggu yayang !
, nakpeluk yayang kuatkuat !
, yeayyy !

, gtg now , bye ! ;)