hello , welcome to my blog . saya Izzah Fazriena , Yusof daughter ,16 august 1997 , emo , sensi , ego kuat , suke nangis , taken by Suhaimi . nak copycopy ? p cari kedai . aku punye blog taklawa maneh sampai mahu copycopy . btw , thanks for watching .
wisnu kurniawan , haris izzuddin , abg eman , abg elly , fasyikin , makcho , hana aziera , nabiela , puteri , nadia , shazwana , liyana , amelia , atykah , athirah , syada , umi , adek aien , adek sofiah , khairulaman , nazmie , izwat , iqra , fahrul , firdaus , razin mifzal , ariff safuan , anep , shairah adillah , last , farah izzaty . they all my best friends :)

Friday, April 8, 2011

, makan !

, heyy ! sorry ! lame takupdate blog !
, wahh ! maken ramai follower nyh ! hha !
, ehh , nakcwite satu cwite nyh .
, agak menyedihkan .
, tahu takk , aku kan sensi cked bab makan nyh .
, ade yg aku buleh mkn , ade yg takbulehh .
, tp , mama slalu msk mknan yg aku takbule makan !
, kenapehh , mama ?
, contoh , mama msk kuah lemak udang , ikan goreng .
, mama ckp 'kakcik makan sayur dgn ikan . udang takpyh makan '
, habes , takkan aku mkn mknan yg tuhh jehh sedangkan yg laen dapat mkn yg sedapsedap ?
, tak adillah !
, aku pum nakmakan yg sedapsedap jugakk !
, mama tawu takk , hati nyh saked sgt .
, mama takpernah faham acik pum .
, mama slalu msk mknn yg acik takbulehh mkn .
, habes , acik nak mkn apehh ?
, roti bakar jehh setiap hari ?
, ya Allah ! hancur lebur hati acik , ma .
, sedikit faham acik pum jadilahh .
 , please !
, jgnlahh msk lauk yg acik takbule mkn , tp , yg laen bule mkn .
, acik jelous tawu takk !
, acik mkn sayur , nasi and ikan goreang jehh ,
, yang laen , mkn yg sedapsedap .
, apea nyh ? yelar , acik tawu acik sapehh . hurmm .
, dahlar ! k , bye ! :'0