hello , welcome to my blog . saya Izzah Fazriena , Yusof daughter ,16 august 1997 , emo , sensi , ego kuat , suke nangis , taken by Suhaimi . nak copycopy ? p cari kedai . aku punye blog taklawa maneh sampai mahu copycopy . btw , thanks for watching .
wisnu kurniawan , haris izzuddin , abg eman , abg elly , fasyikin , makcho , hana aziera , nabiela , puteri , nadia , shazwana , liyana , amelia , atykah , athirah , syada , umi , adek aien , adek sofiah , khairulaman , nazmie , izwat , iqra , fahrul , firdaus , razin mifzal , ariff safuan , anep , shairah adillah , last , farah izzaty . they all my best friends :)

Thursday, April 21, 2011

, kesedihan , kegembiraan , kepedihan ,

GREAT !
taktawu nak crite canehh ouh ,
takpeh .
, kite mulekan dgn bismillahirrahmanirrahim ~

first ,
nazmie dekaddekad dgn iwan .
, dwe nak apehh sbenarnyeh ?
, kenapeh sume yg aku ade , dwe pum nak ?
, aku peliklah dgn nazmie .
, bukanlah nakgado sbb iwan ,
, tp , geramlah .
, ergh ~

second ,
, td  , dekad sch , atyra peluk aku , ouh ! huu .
, korg ade ?
, eza ade . :p
, gler taksangke dwe peluk aku , meyh .
, tekejud beghuk aku .
, btw , thanks , tyra .
, naktengok tyra yg manehh ?
yg nyh

dwe baek , puteh , penyayang orgnyeh .
, betul .

third .
kaen merah saya .
, td , dah tanye dahh kat dueorg yg pijak kaen sy uhh ,
, then , setteled .
, tp , sorry .
, eza takbuleh maafkan korg aw .
, sorry .

fourth ,
, eza rindu abg eza yg sorg nyh sgtsgt .
, abang amy .
, abang , abang kenapehh ?
, adek buad ape dekad abg smpai abg marah adek sangadsangad ?
, adek wndu abg taw .
, adek taktawu nakluahkan kat sapehh ble adek ade prob , abg ,
, adek sunyi , sgt , abg ,
, please .
, i want you're back .

fifth ,
, iwan ,
, awak banyak berubah skrg nyh , awk .
, why awk mcm tuhh ?
, yelar .
, segalegale nyeh nazmie , kan ?
, ina nyh , awk cmpak tepi  .
, thanks , wan .

sixth ,
, shukor rosdy kate nakpindah .
, tp , taktawu lahh . hurmm .
, sabar yahh eza .
, doadoa kan bende uhh takjd , yah .
, aamin !

seventh ,
persahabatan d'antare eza dan farah kembali pulih .
, hope kite kekal gnyh smpai akhir zaman .
, kesilapan anda , saya maafkan , farah .
, walopum sbesar manehh kesalahan awk .
, tp , jgn buad kesalahan yg sama buad kedua kali nya , yaa .

k lah , penad dah .
, bye ! :')