hello , welcome to my blog . saya Izzah Fazriena , Yusof daughter ,16 august 1997 , emo , sensi , ego kuat , suke nangis , taken by Suhaimi . nak copycopy ? p cari kedai . aku punye blog taklawa maneh sampai mahu copycopy . btw , thanks for watching .
wisnu kurniawan , haris izzuddin , abg eman , abg elly , fasyikin , makcho , hana aziera , nabiela , puteri , nadia , shazwana , liyana , amelia , atykah , athirah , syada , umi , adek aien , adek sofiah , khairulaman , nazmie , izwat , iqra , fahrul , firdaus , razin mifzal , ariff safuan , anep , shairah adillah , last , farah izzaty . they all my best friends :)

Tuesday, March 1, 2011

, a tie . :(

, heyy , kao nampak takk , slalu aku jalan g manemane ,
, bawak satu tie nyh ?
, yaa , ituhh tie razen mifzal .
, aku dahh kemaruk tie dwe .
, sbb , tie dwe wangi . bau semerbak .
, taktahan aku bau tuhh .
, aku minx dr dea tie dea .
, dea bg aku .
, dsebabkan aku syg sangad tie uhh , aku bwk lahh tie uhh , g manemane aku sukehh .
, then , qadeyr jelous . coz aku 24 jam berkepid dgn tie uhh .
, serius , aku sygg tie tuhh . aku tawu ituhh bukan tie aku . hurmm .
, aku dgn qadeyr gaduhh , sematemate tie tuhh .
, dwe jelous tgok aku pgg tie uhh , ciom tie uhh .
, ouke fine ! aku pulang balekk !
, dea kate takpyh pulangg . dwe suro pgg smpai aku kawen nnty .
, aku degil ! aku ttap pulang tie uhh .
, sematemate kao , qadeyr .
, btw , razen jugak penahh ckp dgn aku , jge haty qadeyr , jgn smpai dea tension , t dea prob .
, ouke , dsebabkan ituhh , aku jge haty kao , smpaikan aku terpaksa pulangkan tie yg aku sayangg gle babi uhh .
, tp , kao penahh fhm aku ? cked unn , takpenah cked pum .
, takpehh . aku hargai kao .
, aku engad kao .
, aku nakjehh ckp yg aku sbnarnyehh dahh  jatuhh cnte dgn tie uhh , aww .
and taksanggup nakbg tie uhh , dekat tuan dwe balekk !
, menanges aku berjauhan dgn tie uhh .
, tp , demi kao , aku pulangkan tie uhh . puas haty kao ?
, puass !