hello , welcome to my blog . saya Izzah Fazriena , Yusof daughter ,16 august 1997 , emo , sensi , ego kuat , suke nangis , taken by Suhaimi . nak copycopy ? p cari kedai . aku punye blog taklawa maneh sampai mahu copycopy . btw , thanks for watching .
wisnu kurniawan , haris izzuddin , abg eman , abg elly , fasyikin , makcho , hana aziera , nabiela , puteri , nadia , shazwana , liyana , amelia , atykah , athirah , syada , umi , adek aien , adek sofiah , khairulaman , nazmie , izwat , iqra , fahrul , firdaus , razin mifzal , ariff safuan , anep , shairah adillah , last , farah izzaty . they all my best friends :)

Wednesday, January 19, 2011

, bengang gile ouhh !

, ehh , tawu takk , td , ade rombakan kelass .
, haishh ! yg aku bnci uhh ,
, aku , namie , khairul , dari kelas DINAMIK buleh jatohh masokk EFISIEN !
, membabi ouhh ! maaf kalo mencarod . but , inilahh yg takdpt sy trime . :(
, aku bengang betollah ! haishh !
, harynyh , mmg hary pleng s*** ! bnci ! f*** !
, takpehh . tahunn nyh , kite fight  ! tgokk sapehh yg jatohh ! ouke ?

, ehh , tak elok . kite g sch , nak buad apehh ?
, nakk blaja . bukan nakk fight . kn kn ?
, erm , takpelahh .
, efisien , here i come , walopum takrela , hidupp msty d'teruskann ! :'(