hello , welcome to my blog . saya Izzah Fazriena , Yusof daughter ,16 august 1997 , emo , sensi , ego kuat , suke nangis , taken by Suhaimi . nak copycopy ? p cari kedai . aku punye blog taklawa maneh sampai mahu copycopy . btw , thanks for watching .
wisnu kurniawan , haris izzuddin , abg eman , abg elly , fasyikin , makcho , hana aziera , nabiela , puteri , nadia , shazwana , liyana , amelia , atykah , athirah , syada , umi , adek aien , adek sofiah , khairulaman , nazmie , izwat , iqra , fahrul , firdaus , razin mifzal , ariff safuan , anep , shairah adillah , last , farah izzaty . they all my best friends :)

Monday, December 13, 2010

, kesedihan melande . :'(

, 12 dec 2010 .
, aku khilangan seorg abg yg amat aku sayang .
, dea maty kelemasan . hurmm .
, ya allah , kao ampunilah dosanya , ya Allah !
, kao tempadkn lar MOHD HUSNI  d tempadtempad org yg beriman , ya Allah .
, aamin .
, andai saja aku tahu ini saat terakhir kite bertemu wahai abg ,
, ingin saja ku luahkn waktu bersamasama .
, akan ku bilang betapa dalamnya kasihsayang seorg adek kepada abgnya .
, ingin saja aku membalas semua mesejmesej yg kao berikan , abg .
, namun , aku terlambad .
, apabila aku mndgar berita bahawa kao sudahh tiada ,
, sebakk ! lalu mengalir airmata ku .
, aku tertanyatanya . apakah ini benar ato rekaan sematamata ?
, sungguh terkejut aku  mndgar kabar sebegituhh rupa .
, kesana kemari aku mencari berita tntg kamoo  .
, tp , apakan daya , usaha ku semuanya siasia .
, kerana apa yg mereka semua bilang mmg benar .
, dari berdiri aku jatuhh lalu mnangis dan meraung menyebut nama kamoo , abg .
, andai saja kamoo dengar aku berbicara ,
, ini yg ingin aku perkatakn .  
, adek sayang abg ! semoge tenang d sana , wahai abg . :')
, aku dcnyh sentiase mendoakan kamoo , abg .
, aku b'jnji bahawa , aku tdak akn pernah melupakan kamoo , abg .
, lagylagy . kenangan bersama . :')