hello , welcome to my blog . saya Izzah Fazriena , Yusof daughter ,16 august 1997 , emo , sensi , ego kuat , suke nangis , taken by Suhaimi . nak copycopy ? p cari kedai . aku punye blog taklawa maneh sampai mahu copycopy . btw , thanks for watching .
wisnu kurniawan , haris izzuddin , abg eman , abg elly , fasyikin , makcho , hana aziera , nabiela , puteri , nadia , shazwana , liyana , amelia , atykah , athirah , syada , umi , adek aien , adek sofiah , khairulaman , nazmie , izwat , iqra , fahrul , firdaus , razin mifzal , ariff safuan , anep , shairah adillah , last , farah izzaty . they all my best friends :)

Thursday, December 30, 2010

, beauty and the Beast ! :)

, lihatlahh bambar d'atas .
, belle tuhh , cntek knn ?
, wahh ! kalo dapad jd mcm dea , msty best .
, cnteyl , putehh , lemahh lembodd .
, haissh ! berangan pulakk aku nyh .
, ehh , betol taw . aku tringin na jd cm dea .
, tp , tdak bisa . kerana , aku adalah aku . hee . :)
, ceritaa ini r , manyakk romantis , oww .
, HAHA !
, dea pkai bju gown , dancing n dancing n dancing .
, wahh ! sukeeee !
, urm , untungnyehh dea .
, takpetakpe . usaha tgge kjayaan . :)
, bule lakk cmtuhh .  heee ..
, erm , andai aku dapad beast tuhh , taklepass aku , kao !
, HAHA !
, syg meyh , beast tuhh .
, takmo lahh beast tuhh , na epas transform dea .
, bawu ouke . cked . hee .
, GEDIKK !
, hurmm . insyaallah ptg nyh , lepakk dgn abg .
, tp , ntahhlahh .
, hurmm .
, malass ckp pnjg , bye !